عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری سمینار آموزش مدیران ارشد در توزیع برق شهرستان مشهد
سمینار مدیریت فرایند

برگزاری سمینار آموزش مدیران ارشد در توزیع برق شهرستان مشهد

 

سمینار آموزش مدیران ارشد و فرهنگ سازی BPM در توزیع برق شهرستان مشهد با حضور مدیرعامل جناب آقای مهندس سعیدی و مدیران ارشد این شرکت در اسفند ماه سال ۹۷ توسط مدرسه مدیریت فرایند با تدریس مهندس رمضانی برگزار شد.

 

در این سمینار ابتدا ضررت و اهمیت مدیریت فرایند تشریح گردید. البته نکته جالب اینکه بسیاری از مدیران تا حدود قابل توجهی نسبت به ضرورت مدیریت فرایند مطلع بودند. در ادامه چرخه مدیریت فرایند مرور شد. سپس نرم افزار BPMS و مزیت ها و قابلیت های این نرم افزار تشریح و یک نمونه فرایند فروش انشعاب در نرم افزار BPMS پیاده سازی شد.

 

در ادامه نرم افزار BPMS موجود در این سازمان مورد آنالیز قرار گرفت و مدیران سئوالات و ابهامات خود را در این خصوص مطرح کرده و پاسخ های مقتضی را دریافت نمودند.

 

گفتنی است این هشتمین شرکت درحوزه توزیع برق است که مدرسه مدیریت فرایند اقدام به برگزاری دوره آموزشی در آن نموده است. (توزیع برق شهرستان اصفهان، توزیع برق بوشهر، توزیع برق اراک، توزیع برق اهواز، برق منطقه ای آذربایجان و…) ازاین جمله اند.

 

برگزاری سمینار آموزش و فرهنگ سازی به ویژه برای مدیران یکی از بهترین راه های همسوسازی سازمان با پروژه و فرایند استقرار مدیریت فرایند در سازمان ها است که برگزاری آن تا حدود زیادی ریسک مقاومت را کاهش خواهد داد.

 

با توجه به اینکه برگزاری این سمینار زمان، هزینه و انرژی زیادی را از شما نخواهد گرفت، برگزاری آن را به همه توصیه میکنیم.

جهت مشاهده سرفصل های آموزشی سمینار آموزش و فرهنگ سازی مدیریت فرایند میتوانید این صفحه را مشاهده نمایید.

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .