عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره آموزش BPM-BPMS و BPMN در شرکت مینو
آموزش BPM

برگزاری دوره آموزش BPM-BPMS و BPMN در شرکت مینو

 

طی سه روز کامل دوره آموزش مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند با محوریت استاندارد BPMN2 و نرم افزار BPMS در شرکت مینو با حضور کارشناسان واحد مهندسی صنایع برگزار گردید.

 

در دوره پس از توضیح در مورد گام های کلیدی استقرار مدیریت فرایند، نمادها و علائم اصلی استاندارد BPMN2 تشریح شده و چندین مثال و تمرین توسط استاد مطرح شد.

 

نرم افزار ویژوال پارادایم نیز بر روی سیستم شرکت کنندگان نصب و آنها علاوه بر فراگیری نرم افزار ویژوال پارادایم و قابلیت های مهم آن در پروژه های مدیریت و مدلسازی فرایند، تمرینات خود را در این نرم افزار انجام دادند.

 

دو نکته مهم مطرح شده جدید در این دوره:

  • توضیحاتی در مورد استاندارد DMN مطرح و در نرم افزار کاموندا مثالی از این استاندارد توسط استاد ارائه گردید.
  • در مورد فعالیت هایی از جنس ربات یا Task RPA مطالبی بیان شد.

 

RPA اتوماسیون فرآیند روباتیک، یک تکنولوژی است که به یک نرم افزار کامپیوتری این اجازه را می دهد که اعمال انسان را هنگام استفاده از یک سیستم دیجیتالی (از صفحات وب گرفته تا نرم افزار های پیچیده)، شبیه سازی و یکپارچه کند.

 

RPA که نوعی از تکنولوژی اتوماسیون فرآیند های کسب و کار می باشد، یک نرم افزار یا مجموعه ایی از نرم افزار ها در قالب یک پلتفرم می باشد که بعنوان نیروی کار مجازی مانند کارمندان حقیقی در یک سازمان مشغول بکار می شود و با استفاده از روبات های نرم افزاری که با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کار می کنند، وظایف روتین و تکراری را با سرعت بسیار بیشتر در قیاس با انسان و دقت ۱۰۰ درصدی انجام میدهد و بر لاف انسان تمام رفتارهای آن قابل کنترل و پایش است.

 

به زودی در مورد RPA – Robotic Process Automation مطالب بسیار جالب توجهی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .