عضویت در کانال مدیریت فرایند
ترجمه کتاب RPA برای مبتدیان
کتاب آموزش RPA برای مبتدیان

چندی پیش ابزار نوینی را برای اولین بار در ایران معرفی کردیم که در مدت زمان کوتاهی با استقبال شگفت انگیز شما عزیزان روبرو شد. البته در سال های گذشته نیز اشاراتی در خصوص این ابزار فوق العاده کاربردی داشتیم، اما نسل جدید آن به حدی از بلوغ رسیده که بتوانیم به صورت مجزا به معرفی آن بپردازیم.

 

احتمالا از عنوان خبر حدس زده باشید که در خصوص ربات RPA سخن می‌گوییم! رباتی که می تواند با تزریق سرعت، دقت و کیفیت موجب تمایز خدمات شما در دنیای چابک امروزی گردد.

 

اگر تاکنون در خصوص ربات RPA اطلاعی ندارید؛ باید به طور خلاصه عرض کنیم که این ربات نرم افزاری پس از نصب در سیستم کاربر می تواند رفتار او را شبیه سازی کرده و به نوعی می توانید آن را کارمند جدید سازمان خود در نظر بگیرید. با این تفاوت که خسته نمی شود، خطا نمی کند و حداقل در بدترین حالت ۱۵برابر سرعت یک انسان عمل می‌کند!

 

در چند ماه گذشته با انتشار مقالات، ویدیوها و پادکست های مختلف سعی در آگاه سازی کسب و کارها از وجود ربات RPA داشتیم، اما جای خالی یک کتاب خوب در این میان احساس می‌شد. در واقع درخواست های مکرر شما عزیزان در خصوص معرفی یک منبع خوب، این جای خالی را بیشتر برایمان محسوس می‌کرد.

 

خبر خوب اینکه ترجمه کتاب ربات RPA به اتمام رسیده و در حال ویراستاری آن هستیم و امید است که اوایل هفته آتی بتوانیم نسخه الکترونیکی آن را منتشر نماییم.

 

کتاب اتوماسیون فرآیند رباتیک (Robotic Process Automation For Dummies)، کتاب راهنمای شما برای ورود به دنیای اتوماسیون فرآیند رباتیک است. در این کتاب با آنچه که اتوماسیون فرآیند رباتیک می‌تواند برای شما و سازمان‌تان انجام دهد آشنا خواهید شد.

 

همین حالا این کتاب را بصورت الکترونیکی تهیه کنید.

به منظور افزایش امنیت در خرید شما عزیزان، مدرسه مدیریت فرایند اقدام به استقرار گواهی نامه اس اس ال نموده است. 

 

 

کتاب اتوماسیون فرآیند رباتیک به شما در مورد چگونگی تعیین بهترین فرصت‌ها برای اتوماسیون و چگونگی دستیابی به آن‌ها، کمک خواهد کرد. همچنین شما را در زمینه شروع به کار، دعوت کردن افراد باصلاحیت به همکاری و ایجاد قطب علمی برای ریشه گرفتن و شکوفا شدن اتوماسیون فرآیند رباتیک راهنمایی خواهد کرد.

 

هدف این کتاب به اشتراک گذاشتن برخی مسائل در مورد اتوماسیون فرآیند رباتیک و اینکه این تکنولوژی چگونه می‌تواند به سازمان‌تان یک مزیت رقابتی بدهد، است.

 

کتاب اتوماسیون فرآیند رباتیک شامل ۷ فصل با عناوین زیر است:

  • فصل اول: اتوماسیون فرآیند روباتیک چیست؟
  • فصل دوم: خودکار کردن فرآیندهای روشن و خاموش کردن دسکتاپ
  • فصل سوم: با اتوماسیون فرآیند رباتیک شروع به کار کنید
  • فصل چهارم: ساخت بهترین اتوماسیون کاربردی
  • فصل پنجم: راه‌اندازی یک مرکز تعالی (قطب علمی)
  • فصل ششم: هوشمندتر شدن از طریق اتوماسیون شناختی
  • فصل هفتم: ۱۰ واقعیتی که باید در مورد اتوماسیون فرآیند رباتیک در نظر بگیرید

 

پیشنهاد می‌دهیم صفحه از سایت را در مرورگر خود بوکمارک کنید و یا در کانال تلگرام و اینستاگرام ما عضو شوید تا از انتشار این کتاب جذاب با خبر گردید.

 

از این صفحه میتوانید نسخه انگلیسی کتاب را دانلود و مطالعه نمایید.

به اشتراک بگذارید :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .