عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک رویداد جالب، جدید و ویژه- BPMTED
آموزش مدیریت فرایندهای کسب و کار

یک رویداد جالب، جدید و ویژه- BPMTED

 

در نظر داریم رویدادهایی با عنوان BPMTED برگزار کنیم و طی این رویدادها، از شرکت ها و سازمان هایی که اقدام به استقرار موفق مدیریت فرایند و سیستم مدیریت فرایندها دارند را دعوت کرده تا به بیان تجربیات موفق خود بپردازند.

البته صرفاً در این رویدار تجربیات موفق بیان نخواهد شد بلکه عوامل شکست ها و ناکامی ها و راه های پیشگیری از آنها نیز تشریح خواهد گردید.

 

فعلا رویداد BPMTED بصورت خصوصی برگزار خواهد شد و اولویت با شرکت کنندگان دوره های پرورش بلند مدت متخصص مدیریت فرایند و سایر دوره های آموزشی مدرسه مدیریت فرایند است.

احتمالاً به زودی برخی از این رویدادها را بصورت عمومی برای همه علاقه مندان مدیریت فرایند برگزار کنیم.

 

اولین رویداد در روز چهارشنبه مورخ ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار گردید.

 

در BPMTED اول از مدیر فناوری اطلاعات یکی از شرکت های بزرگ که ده سالی هست نرم افزارهای BPMS مختلفی رو امتحان کردند و کارهای فوق العاده ای هم انجام دادند، برای عصر چهارشنبه هماهنگی کردیم که یک جلسه پرسش و پاسخ برای داشته باشند.

این جلسات فعلا آنلاین خواهند بود.

 

جلسه بعدی BPMTED چهارشنبه ۶ مرداد ماه ساعت ۱۸ برگزار شد و شرکت کنندگان در دوره بلند مدت مدرسه مدیریت فرایند و سایر دوره های آموزشی ما می توانند بصورت رایگان در این رویداد شرکت کردند.

در این رویداد مدیر BPMS یک شرکت نرم افزاری به بیان دیدگاه های خود، ضرورت و اهمیت مدیریت فرایند در سازمان ها و نقش BPMS در استقرار مدیریت فرایند پرداخته و تجربیات حاصل از استقرار BPMS را در سازمان مشتریان خود بیان کرد.

 

جلسه سوم BPMTED چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه برگزار گردید. در این جلسه یکی از مدیران پروژه های استقرار نرم افزار SAP ERP به بیان دیدگاه خود و ارتباط مدیریت فرایند و نرم افزار ERP پرداخت. جایگاه مدیریت فرایند و نرم افزار ERP، جایگاه نرم افزار BPMS و نرم افزار ERP از جمله مهم ترین مباحث ارائه شده در این رویداد بود.

 

جلسه چهارم BPMTED چهارشنبه سوم شهریور ماه با حضور مدیر عامل یکی از شرکت های فروشنده نرم افزار BPMS برگزار خواهد شد. در این رویداد در خصوص بایدهاو نبایدهای نرم افزارهای اتوماسیون اداری و مقایسه جایگاه نرم افزار اتوماسیون اداری و نرم افزار BPMS توضیحاتی ارائه خواهد شد. 

 

روال برگزاری BPMTED ها به اینصورت است که ابتدا شخص مدعو که نماینده یک سازمان بزرگ در استقرار مدیریت فرایند است و یا مشاوره سازمانی در حوزه استقرار مدیریت فرایند است، در حدود ۳۰ دقیقه توضیحات اولیه از تجربیات خود بیان نموده و در ادامه به مدت ۳۰-۶۰ دقیقه شرکت کنندگان در رویداد سوالات خود را مطرح و پاسخ دریافت خواهند نمود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .