عضویت در کانال مدیریت فرایند
انعقاد قرارداد ساخت فرایند در نرم افزار پروسس میکر با شرکت کاسپین ماشین
پروسس میکر

با توجه به اینکه شرکت­های نرم افزاری زیادی اقدام به فروش نرم افزار پروسس میکر بصورت جداگانه و یا در کنار سایر نرم افزارهای خود از قبیل اتوماسیون اداری می نمایند، لیکن هنوز بسیاری از خریدارن این نرم افزار موفق به ساخت فرایندهای قابل توجهی در نرم افزار Processmaker نشده اند.

 

همین موضوع ما را بر آن داشت تا اقدام به ارائه خدمت جدیدی نماییم: پیاده سازی فرایندها در نرم افزار پروسس میکر

 

در همین راستا تیم ما با عقد قرارداد با شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه، اقدام به پیاده سازی و ساخت چند فرایند برای این شرکت در نرم افزار پروسس میکر نموده است. این پیاده سازی در وهله اول بصورت ریموتی و غیر حضوری و در صورت نیاز بصورت حضوری صورت گرفت.

 

همچنین در این قرارداد ارتباط فرایندهای ساخته شده با سیستم حضور غیاب از طریق وب سرویس برقرار گردید.

 

شرکت کاسپین ماشین خاورمیانه در راستای تحقق و نیل به اهداف سیاست های کلان اقتصادی و مشارکت در رشد صنعتی و اقتصادی کشور  فعالیت خود را با تفکر تغییر، تحول در صنعت ماشین آلات سنگین و لیفتینگ و ایجاد رفاه و آسایش صنعتگران، بازرگانان و پیمانکاران عزیز آغاز نمود.

 

مدرسه مدیریت فرایند با در اختیار داشتن یک تیم قوی در زمینه مدلسازی فرایندها با استاندارد BPMN2 در سطح چهارم یعنی فرایندهای قابل پیاده سازی در نرم افزار BPMS و پیاده سازی فرایندها در نرم افزارهای Processmaker  می تواند در مدلسازی و پیاده سازی فرایندها در کنار شما باشد.

 

اگر نرم افزار Processmaker  دارید ولی هنوز فرایندهای کسب و کار خود را در ان پیاده سازی نکرده اید، با ما تماس بگیرید.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .