عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره بلند مدت مدیریت فرایند در شرکت فولاد ارفع

در دوره بلند مدت هر سازمانی نقشه راه خاص خود را دارد. در پاییز سال ۱۴۰۰ یک دوره بلند مدت دیگر توسط تیم مدرسه مدیریت فرایند در یکی از بهترین شرکت های فعال در صنعت فولاد کشور یعنی شرکت فولاد ارفع برگزار گردید.

 

در حال حاضر دوره های بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند به گونه ای برگزار می­گردد که برای هر سازمان بر اساس ملاحظات، شرایط و نیازمندی های خاص آن، نسخه و مسیر ویژه ای برای آموزش طراحی و بر اساس این مسیر آموزش ها ارائه می گردد.

 

در شرکت محترم فولاد ارفع نیز به شرح زیر آموزش ها طی ۱۲ روز ارائه شد:

  • یک جلسه آموزش به مدت یک روز در خصوص چرخه مدیریت فرایند شامل: ضرورت و اهمیت مدیریت فرایند، گام ها اجرایی استقرار مدیریت فرایند و ریسک های محتمل و راه های کاهش اثرات ریسک های مربوط به هر مرحله، نحوه متقاعد سازی و فرهنگ سازی اعضا سازمان در حوزه مدیریت فرایند و…
  • ۴ جلسه آموزش مدلسازی فرایند منطبق با استاندارد BPMN2، آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم بصورت کارگاهی و انجام چندین تمرین جهت تسلط شرکت کنندگان به مدلسازی و مدلسازی چند فرایند واقعی از شرکت فولاد ارفع
  • یک جلسه آموزش تحلیل، بهبود و بازطراحی فرایندها– محتوای این بخش کاملاً جدید بوده و به اینصورت در هیچ دوره آموزشی تاکنون تدریس نشده بود.
  • دو جلسه آموزش دو نرم افزار BPMS شامل نرم افزار Bizagi و نرم افزار ProcessMaker بصورت کارگاهی
  • یک جلسه آموزش معماری فرایند و استاندارد APQC
  • یک جلسه آموزش استاندارد DMN – گفتنی است استاندارد DMN فقط در دوره های بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند تدریس خواهد شد.
  • دو جلسه آموزش فرایندکاوی و نرم افزارهای Disco و ProM بصورت کارگاهی

 

از نکات حائز اهمیت در مورد دوره های بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند، برگزاری کلاس ها توسط ۴-۵ استاد است طوریکه هر مبحث توسط استادی تدریس می شود که کاملا بر موضوع تدریس تسلط دارد.

 


 

شما نیز می توانید این دوره فوق العاده را در سازمان خود برگزار کنید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت اختصاصی دوره مراجعه نمایید.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .