عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره مدلسازی در شرکت پارس خودرو

در پاییز سال ۱۴۰۰ یک دوره آموزشی تخصصی مدلسازی به مدت ۴ روز توسط مدرسه مدیریت فرایند در شرکت پارس خودرو برگزار گردید. تمرکز این دوره بر روی آموزش استاندارد BPMN2 بود و در کنار آن، نرم افزارهای BPMS و ویژوال پاراداریم نیز آموزش داده شد.

 

شرکت کنندگان در این دوره از واحدهای مهندسی سیستم ها، مدیریت استراتژیک، معاونت کیفیت و مدیریت IS حضور داشتند و با توجه به سابقه و تجربه قبلی علاقه مندان در خصوص مدلسازی فرایندها، مباحث مطرح شده بالاتر از سطح معمول بیان گردید. همچنین طی این دوره چندین مثال و تمرین در خصوص مدلسازی فرایندها مطرح شد که منجر به افزایش تسلط شرکت کنندگان به مباحث گردید.

 

در کنار آموزش استاندارد BPMN2، چند استاندارد دیگر در حوزه مدلسازی از جمله EPC و IDEF نیز معرفی گردید. در این دوره در خصوص جایگاه نرم افزارهای BPMS نسبت به نرم افزارهای ERP مباحث قابل توجهی مطرح گردید.

 

گفتنی است تیم مدرسه مدیریت فرایند سابقه برگزاری دوره مدیریت فرایند در شرکت های مختلف صنعت خودرو را در رزومه خود دارد از جمله آنها میتوان به شرکت سایپا و چندین شرکت بزرگ قطعه سازی اشاره کرد.

 

همچنین در خصوص تحلیل کسب و کار و استانداردهای BABOK و PMI نیز توضیحاتی ارائه و تفاوت تحلیل کسب و کار و تحلیل فرایند تشریح گردید.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .