عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره تخصصی ویژوال پارادایم نسخه ۱۵ در شرکت سایپا

یکی از نکاتی که بارها در طول مطالب و دوره های آموزشی مورد تاکید مدرسان تیم مدرسه مدیریت فرایند قرار گرفته است، بکارگیری ابزارهای تجزیه و تحلیل و مدلسازی فرایند (Case tools) در پروژه ها و فعالیت های مدیریت فرایند است و همانطور که بارها ذکر شد در حال حاضر نرم افزار ویژوال پارادایم (visual-paradigm) یکی از بهترین ابزارهای مدیریت فرایند در کشور ما به شمار میرود.

 

در این بین بسیاری از سازمان اقدام به مهاجرت از نرم افزار Visio به نرم افزار ویژوال پارادایم (visual-paradigm) هستند. شرکت سایپا یکی از این شرکت ها است که اقدام به تهیه نسخه ۱۵ نرم افزار visual-paradigm نموده است.

 

در این راستا و بر اساس نیاز اعلام شده از سوی واحد سیستم ها و روش های شرکت سایپا، دوره آموزشی نسخه ۱۵ نرم افزار visual-paradigm از سوی مدرسه مدیریت فرایند برای این شرکت برگزار شد. در این دوره علاوه بر قابلیت های کلیدی این نرم افزار نسبت به نسخ قبلی، آموزش پیشرفته استاندارد BPMN2 نیز ارائه گردید.

 

کار تیمی با ویژوال پارادایم، انباره مدل، توسعه چابک و مدیریت پروژه چابک، مدیریت موارد  (Case management)، زبان مدلسازی تصمیم  (DMN) نیز از سایر مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بودند.

 

البته تاکید میشود که برای استفاده از نرم افزار ویژوال پارادایم (visual-paradigm) نیازی به خرید این نرم افزار نبوده و میتوان از نسخه های قفل شکسته آن نیز استفاده کرد. شاید نسخه های قفل شکسته نسبت به نسخه های اصلی خریداری شده ۵ درصد قابلیت کمتری در اختیار کاربر قرار دهد که این ۵ درصد آنقدر حائز اهمیت نیست که ده ها میلیون تومان بابت خرید نرم افزار اصلی هزینه کرد.

 

از اینجا میتوانید در مورد کتاب آموزش نرم افزار ویژوال پارادایم (visual-paradigm) که توسط موسسه ما چاپ شده است اطلاعات بیشتری کسب کنید.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .