عضویت در کانال مدیریت فرایند
معرفی مدرک معتبر QAL ویژه شرکت کنندگان دوره بلند مدت مدیریت فرایند
مدرک دوره بلند مدت مدیریت فرایند

مدرک معتبر QAL ویژه شرکت کنندگان دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند صادر می گردد.

 

شرکت QAL دارای تاییدیه از سازمان ASCB در زمینه صدور مدارک سیستم های کنترل کیفیت و مدیریت کیفیت جامع ایزو و همچنین مدارک مهارت فردی فعالیت می نماید.

 

این مدرک معتبر بین المللی به زبان لاتین صادر می گردد و یکی از معتبرترین مدارک صادر شده در کشور می باشد که برای ارائه به سفارت یا شرکت های خارجی نیازی به ترجمه نخواهد داشت.

 

داشتن مدرک معتبر QAL انگلستان مناسب جهت مهاجرت، تکمیل رزومه شغلی، افزایش حقوق و رتبه و … است و کلیه مدارکی که از طریق این مرکز صادر میگردد دارای ضمانت اعتبار می باشد.

 

ریجستری مدرک QAL انگلستان
کلیه مدارک صادر شده از شرکت QAL مستقیم در سایت این شرکت تحت دامنه UK مخصوص کشور انگلستان ریجستر میگردد. این سایت مخصوص شرکت های تجاری فعال در کشور انگلستان است که اسم و مشخصات کامل دریافت کنندگان مدارک QAL به صورت آنلاین از طریق کد ریجستری داخل گواهینامه قابل استعلام می باشد.

 

اعتبار مدرک QAL انگلستان
مدارک صادر شده از طرف QAL انگلستان به علت داشتن تاییدیه از سازمان ASCB و ریجستر آنلاین در دامنه کشور انگلستان کاملا معتبر و بین المللی هستند و از طرف سفارت های خارجی و شرکت های خارجی به عنوان یک مدرک بین المللی قابل پذیرش می باشند. کلیه مدارک ارائه شده این شرکت دارای ضمان اعتبار هستند.

 

همچنین کلیه مدارک صادر شده از شرکت QAL دارای مهر مخصوص برجسته به همراه هالوگرام مخصوص می باشد و داخل لوح خدمت متقاضیان گرامی پست می شود. نمونه این مدارک را در بالا صفحه مشاهده بفرمایید.

 

زمینه های فعالیت مدرک QAL
شرکت QAL در کلیه رشته های فنی، مهندسی، مدیریتی، انسانی ، ورزشی، آرایشی و … فعالیت می نماید و ثبت درخواست مدرک بین المللی برای این برند معتبر در رشته های ذکر شده قابل انجام است.

 

گفتنی است دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند از 18 خرداد 1402 با ظرفیت کامل برگزار خواهد شد.

 

در صورت تمایل می توانید دوره بلند مدت پرورش متخصص مدیریت فرایند را در سازمان خود برگزار کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
021-46137504

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .