عضویت در کانال مدیریت فرایند
راه های کاهش هزینه ها با استفاده از BPM
کاهش هزینه با BPM

این مطلب جدیدی نیست که کاهش هزینه ها در کسب و کارها برای کلیه ی چرخه های اقتصادی ضروری است. استفاده ی بهتر از منابع به معنی محصولات یا خدماتی است که بیش تر رقابتی بوده، قابلیت دیده شدن شرکت را بالا برده و حاشیه ی سود بالاتری را فراهم می آورد. کاهش هزینه ها چیزی نیست که فقط وقتی به دردسر می افتیم به دنبالش باشیم و همچنین هیچ لزومی ندارد که حتما باعث کاهش کیفیت یا عملکرد شود. کاهش هزینه ها می تواند فرآیند مستمری باشد که موفقیت در کسب و کار را در شرکتی بزرگ یا کوچک معین می کند. در این مقاله، می خواهیم به راه های به هم پیوسته ای دست پیدا کنیم که چگونگی کاهش هزینه ها را در کسب و کار به ما یاد می دهد و راه های کاهش هزینه ها با استفاده از BPM را بیان میکنند.

چگونه هزینه ها را در کسب و کار با BPM کاهش دهیم؟

پیاده سازی نرم افزار و تکنیک های BPM ، اگر به شکل درستی انجام شود، کاهش هزینه های عملیاتی را به شکل چشمگیری در شرکت های با اندازه ی دلخواه بهبود می بخشد. BPM باعث قابلیت دیده شدن کسب و کار و فرآیندهای تکنولوژیکی می شود و اجازه می دهد که کلیه واحدها در تعامل بهتری با هم کار کنند و فرآیند را با سرعت و به نحو موثری تغییر دهند.

جسور بودن باعث ذخیره سازی پول می شود. BPM همچنین از طریق ایجاد ارتباطات موثر میان همه ی مناطق و ایستگاه های کاری هزینه ها را کاهش می دهد و کنترل بالاتری را در روتین ها (فرایندهای) اداری و تولیدی اعمال می کند، در حالی که کار گروهی را بهینه می کند، منابع تولیدی را کم می کند و یک نظارت همیشگی را اجرا می کند به طوری که عملیات پیش گیرانه را در موارد انحرافی تسهیل می کند.

۵ نکته برای زمانی که به چگونگی کاهش هزینه ها فکر می کنیم

ابتدا، به راه های آسان پس انداز فکر کنید ترمزی بر هزینه ی سفرها و تفریح ها قرار دهید. بهتر است شروع کنیم به اینکه با کم ترین انقطاع، با تغییر مناطق، تاثیرگذاری بیشتر به دست آورده و هزینه ها را کاهش دهیم.

استانداردسازی فناوری– در بسیاری از شرکت ها، مخارج و خریدهای فناوری اطلاعات بالا هستند. فناوری اطلاعات بخش ضروری و مهمی از هر کسب و کار است. در یک شرکت می توان اداره ای داشت که از نرم افزاری استفاده می کند و سایر ادارات از نرم افزاری دیگر استفاده می کنند. این موضوع به شکل چشمگیری کار فناوری اطلاعات را بیش تر می کند. به هنگام کاهش هزینه ها، خوب یاد گرفتن پیچیدگی فناوری اطلاعات ضروری است.

یکی کردن فروشنده ها– بهبودهای زنجیره ی تامین کننده آسان و ضروری می باشد. تعداد تامین کنندگان خود را کاهش داده و برای خریداری بیش تر از تامین کننده هایی که نگه می دارید، مذاکره نمایید.

از پرونده های قانونی دوری نمایید هزینه های وکلا و پرونده های قانونی بسیار بالا می باشد و نیز دوری کردن از آن سختی چندانی ندارد. مشکلات را به گونه ای رفع نمایید که بزرگ نشوند و کار به جایی نکشد که وکیل لازم باشد.

چیز جدیدی یاد بگیرید وقتی که کسب و کار راه می اندازید، استفاده از مشاورها بنیادی است. به جای استخدام کسی که کار دائمی انجام دهد، آنها را برای بازه های کوتاه مدت استخدام کنید که به شما یاد دهند چگونه کار را انجام دهید.

وقتی به استانداردسازی، سودآوری، تولیدکنندگی، هزینه ها و نرم افزار فکر می کنید، BPM پاسخ مشکلات شرکت شما می باشد. همچنین بهترین کارکردهای BPM را ببینید و درباره چگونگی کاهش هزینه ها در کسب و کارها، بیش تر اطلاعات به دست آورید.


مطالعه مطالب زیر میتواند برای شما مفید باشد: 

۱۰ نکته برای بهبود فرآیندها در سازمان ها

گام های ترسیم نمودار فرآیند: ۱۱ گام که دنبال کردن آن آسان است

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .