عضویت در کانال مدیریت فرایند
جلد اول کتاب اصول و مبانی مدیریت فرایند چاپ شد
Fundamentals of Business Process Management

به اطلاع کلیه علاقه مندان به حوزه مدیریت فرایند میرساند، جلد اول کتاب اصول و مبانی مدیریت فرایند (Fundamentals of Business Process Management) مشتمل بر ۴ فصل اول کتاب چاپ و به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این کتاب توسط چهار استاد برتر دانشگاه نوشته شده است: مارلون دوماس از دانشگاه تارتو کشور استونی، مارچلو لا روزا از دانشگاه کوئیزلند استرالیا، جان مندلینگ از دانشگاه وین اتریش و هاجو ریجرز از دانشگاه آیندهون هلند.


ویژه بودن این کتاب علل مختلفی داشت که برخی از آنها را میتوانید از اینجا مطالعه نمایید.

به دلیل حجم نسبتاً بالای کتاب و اینکه ترجمه تمام آن بالغ بر ۱۰۰۰ صفحه میباشد، آنرا در دو یا سه جلد تهیه و به مرور در اختیار شما قرار خواهیم داد.

هم اکنون جلد اول که مشتمل بر ۴ فصل اول کتاب است چاپ و منتشر شده است و بصورت الکترونیکی (فایل PDF) از سایت قابل تهیه خواهد بود.


تمرکز ۴ فصل اول که هم اکنون تهیه شده است بر روی شناسایی و مدلسازی فرایندها بر اساس استاندارد BPMN است که با مثال ها و تمرین های متعدد سعی دارد نکات و آلمان های مربوط به استاندارد BPMN را برای خواننده کاربردی سازی کرده تفهیم نماید.

از ویژگی ها و نکات بازر این کتاب در حوزه مدلسازی، همانطور که اشاره شد، وجود مثال ها و تمرین های مختلف است.


همچنین یکی دیگر از بخش های مهم این کتاب توضیحات بسیار مفید در مورد نحوه آغاز فاز مدلسازی فرایند است. بسیاری نمیدانند که مدلسازی را چگونه و از کجا باید آغاز کنند. در واقع ترسیم نمودارهای فرایندی با زبان هایی نظیر BPMN یا تهیه و تکمیل شناسنامه فرایندی آغاز فاز مدلسازی نیست. در فصل دوم این کتاب به خوبی روش هایی برای آغاز فاز مدلسازی و شناسایی فرایندها ذکر شده است که خروجی اصلی آن معماری فرایندها خواهد بود. در واقع چند رویکرد به منظور طراحی و توسعه معماری فرایند ارائه شده است.


با کلیک بر روی دکمه زیر میتوانید بصورت آنلایم کتاب را تهیه نمایید:

خرید انلاین کتاب آموزش پروسس میکر

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .