عضویت در کانال مدیریت فرایند
اولین رویداد BPM پلاس برگزار شد.
رویداد BPM پلاس

در ابتدا قرار بود اولین رویداد ویژه BPM پلاس بصورت حضوری برگزار شود منتها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعداد بالای علاقه مندان، به جهت رعایت فاصله گذاری و نکات بهداشتی و…، اولین رویداد را بصورت آنلاین برگزار کردیم.

 

این رویداد قرار است بصورت دوره ای و در بازه های زمانی مختلف تکرار شود.

 

مباحثی که در هر رویداد BPM پلاس مطرح میشود با رویداد قبلی متفاوت خواهد بود بطوریکه هدف از برگزاری این رویداد به روز نگه داشتن متخصصین مدیریت فرایند و ارائه مباحث جدید در این حوزه و ارائه تجربیات موفق پیاده سازی مدیریت فرایند در سازمان ها و کسب و کارهای کشورمان است. با این تفاسیر چنانچه در این رویداد شرکت نکرده اید، پیشنهاد میکنیم فیلم رویداد شماره یک BPM پلاس را ببینید.

 

اهم مباحث مطرح شده در رویداد شماره یک BPM پلاس عبارتند از:

  • مهم ترین ریسک های استقرار مدیریت فرایند و راه های پیشگیری از آن ریسک ها
  • معرفی استاندارد DMN و CMMN و آموزش کپسولی BPMN
  • معرفی شاخص های مقایسه نرم افزارهای BPMS
  • مقایسه ۴ نرم افزار BPMS شامل Camunda، Bonita، Bizagi و Processmaker بر اساس شاخص های مطروحه
  • تشریح جایگاه نرم افزارهای BPMS در کنار نرم افزارهای ERP

 

یکی از بخش های جذاب برای شرکت کنندگان معرفی شاخص های مقایسه نرم افزارهای BPMS و مقایسه نرم افزارهای BPMS مذکور بر اساس این شاخص ها بود. برای استفاده بهتر علاقه مندان، یک وبینار با موضوع ” وبینار مقایسه ۳ نرم افزار BPMS  به همراه معرفی یک نرم افزار BPMS جدید” برگزار خواهیم کرد که پیشنهاد می شود حتماً در آن شرکت کنید.

 

 

رویداد دوم BPM پلاس انتهای تابستان برگزار خواهد شد و اگر قصد شرکت در آنرا را دارید، توصیه میکنیم فیلم رویداد شماره یک را ببینید. زیرا مباحثی که در رویداد شماره دو مطرح میشود نسبت به رویداد شماره ۱ BPM پلاس متفاوت خواهد بود.

 

اگر قبلاً در دوره های آموزشی مدرسه مدیریت فرایند یا سایر موسسات شرکت کرده باشید، حضور در این رویداد برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .