عضویت در کانال مدیریت فرایند
انعقاد قرارداد پروژه مدیریت فرایند با شرکت فولاد هرمزگان
پروژه مدلسازی فولاد هرمزگان

اوایل سال جاری، قرارداد انجام پروژه مدیریت فرایند توسط تیم ما با شرکت فولاد هرمزگان منعقد و پروژه آغاز گردید.

 

در خرداد سال ۱۴۰۰ با برگزاری اولین کارگاه استخراج معماری فرایندها، پروژه مدلسازی و بهبود فرایندهای شرکت فولاد هرمزگان با حضور نفرات کلیدی و مدیران واحدهای بهره برداری و تولید آغاز گردید.

 

گفتنی است به چند دلیل تیم ما به عنوان مجری این پروژه انتخاب گردید:

  • در کنار این پروژه، پروژه معماری سازمانی شرکت فولاد نیز آغاز شد. به دلیل همپوشانی بین پروژه های مدیریت فرایند و معماری سازمانی، نیاز بود تیم مجری مدیریت فرایند تجربه انجام پروژه های معماری سازمانی را نیز داشته باشد و تیم ما از این جهت دارای تجربه است.

 

  • شرکت فولاد هرمزگان دارای یک نرم افزار BPMS است و تیمی که قرار بود مدلسازی و بهبود فرایندها را انجام دهد، باید تجربه کار با نرم افزارهای BPMS را نیز داشته باشد. اگر فرایندهای مدلسازی و بهبود یافته، کفایت ورودی فاز پیاده سازی و مکانیزاسیون را ندهد، دوباره کاری اتفاق خواهد افتاد و تیم مدلسازی ما علیرغم با تجربه بودن در مدلسازی، با نرم افزارهای BPMS نیز آشنا بوده و فرایندها را به گونه ای مدل می کنند که مناسب پیاده سازی باشند.

 

  • آشنایی تیم ما با صنعت فولاد به دلیل برگزاری دوره های آموزشی و ارائه خدمات مشاوره به شرکت های مختلف فولادی از جمله فولاد مبارکه، فولاد خوزستان و فولاد سنگان

 

شرکت فولاد هرمزگان دومین کارخانه بزرگ تولید فولاد در کنار خلیج نیلگون همیشه فارس که تاکنون چند مرحله اقدام به مدلسازی فرایندهای خود نموده است و در این پروژه قرار است علاوه بر مدلسازی، تحلیل و بهبود فرایندها، مقدمات لازم برای پیاده سازی آنها در نرم افزار BPMS نیز فراهم گردد.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .