عضویت در کانال مدیریت فرایند
برگزاری دوره مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند و BPMS در تراکتورسازی تبریز
آموزش مدیریت فرایند

برگزاری دوره مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند و BPMS در شرکت توسعه و تامین قطعات تراکتورسازی تبریز

در خرداد ماه سال ۱۳۹۷ با تدریس آقای مهندس رمضانی در شرکت توسعه و تامین قطعات تراکتورسازی تبریز و با حضور ۱۰ نفر از مدیران و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و سیستم ها و روش ها، دوره مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند و BPMN  و نرم افزارهای BPMS برگزار شد.

(مهندس رمضانی سابقه برگزاری بیش از ۳۰۰ دوره آموزشی و سمینار در حوزه مدیریت فرایند را در رزومه خود دارند+سابقه مشارکت در بیش از ۱۰ پروژه بزرگ کشوری و تالیف ۵ کتاب در حوزه مدیریت فرایند، مدلسازی فرایند و…)


در این دوره پس از آموزش مراحل و چرخه مدیریت فرایند، استاندارد BPMN به شرکت کنندگان آموزش داده شد. پس از آموزش چندین تمرین در کلاس مطرح شد که حاضرین نسبت به مدلسازی چند فرایند واقعی تسلط پیدا کنند.

در ادامه این دوره که به مدت ۲ روز برگزار شد، پس از آموزش نرم افزار Bizagi، مقایسه ای بین انواع نرم افزارهای BPMS قابل بکارگیری در این شرکت صورت گرفت. در واقع بر اساس نیازمندی های مطرح شده توسط کارشناسان این شرکت، تحلیلی از نقاط قوت و ضعف نرم افزارهای BPMS بر اساس نیازمندی های مطرح شده صورت گرفت.


از نکات دیگر در این مورد این دوره آموزشی این بود که ترفندهایی توسط مهندس رمضانی بابت انجام مدیریت فرایند چابک مطرح شد که بر اساس تجربیات قبلی این شرکت در حوزه فرایندی که مربوط به سال های قبل است، توسط شرکت کنندگان مورد صحه گذاری واقع گردید. در واقع اذعان داشتند که اگر در پروژه های قبلی این موارد و نکات رعایت شده بود، درصد موفقیت افزایش چشمگیری پیدا میکرد.


از اینجا میتوانید سرفصل های دوره آموزشی مدیریت و مدلسازی فرایند را مشاهده نمایید.


 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .