عضویت در کانال مدیریت فرایند
یک نکته: غنی سازی رویکردهای مدیریت از طریق نشستهای BPM
کتاب آموزش BPM

برگرفته از کتاب ۱۰۰ راز مدیریت فرایند کسب و کار

 

نشست BPM یک رویداد مهم است که می­تواند منبع دیدگاه­ها و پیشرفت­ها در زمینه مدیریت فرآیند کسب ­وکار باشد. نشست BPM، کارشناسان مدیریت، تحلیلگران، مدیران فرایند، متخصصان و سازندگان کلیدی راهکارهای BPM را گرد هم می‌آورد. ارائه تکنیک­های جدید و شیوه­ های مدیریت فرآیند و نیز معرفی برنامه­ های جدید BPM طراحی شده برای بهینه ­کردن عملکرد شرکت، نیز می­تواند در دستور کار قرار داشته باشد.

 

در یک نشست BPM، جلسات طوری برنامه‌ریزی می‌شوند که به طور ویژه، به جنبه‌های گوناگون مدیریت کاربردی فرایندها پرداخته شود. مزایای کلیدی BPM نیز در رابطه با ارتقای تکنیک­های مدل­سازی و نقشه­ برداری موثر از فرایندها، مورد بحث قرار می­گیرد. همچنین، جلساتی در خصوص کاربرد پایه­ای BPM و پارامترهای پیاده‌سازی سیستم برای مدیران تازه­ کار و دانشجویان مدیریت فرآیند، برقرار خواهد بود.

 

یک نشست BPM، برای تحلیل­گران سیستم و ارائه­ دهندگان BPM از نظر دستیابی به بینشی در خصوص بهترین شیوه‌های کنونی مدیریت فرایند کسب­وکار، حائز اهمیت است.

به علاوه، مدیران شرکت و نیز متخصصان IT، باید برای آگاهی از تکنیک­های گوناگون در ارائه یک برنامه فرآیند، محیط جریان کار و نقشه­ برداری فرایند، از نشست BPM سود برند.

 

نشست مدیریت فرآیند کسب­ وکار، شبیه کنفرانس­های BPM است. این همایش­ها، عملیات مدیریت فناوری را قوی­تر کرده و بهترین روش­ها را به صورت نظریه ­ها و شیوه­ های کاربردی ارتقا می‌دهند. یک نشست BPM موثر، قطعاً می‌تواند در شکل‌گیری پیکره کلی دانش مدیریت کسب­وکار نقش‌آفرین باشد. همچنین، می‌تواند فرآیندها و شیوه‌های کنونی را اصلاح کند تا شرکت­های بیشتری از آن سود ببرند. در صورتی که شرکت­ها بتوانند مدیریت فرآیندهای خود را بهبود دهند، این امر می‌تواند به پدیدآمدن صنایع قوی که عامل رشد و پیشرفت­های بیشتر هستند، بیانجامد.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .