عضویت در کانال مدیریت فرایند
فراخوان از شرکت ها و سازمان هایی که BPMS ایرانی پیاده سازی کرده اند
ارزیابی نرم افزار BPMS

 فراخوان از شرکت ها و سازمان هایی که BPMS ایرانی پیاده سازی کرده اند

 

تیم مدرسه مدیریت فرایند با داشتن ۱۵ سال سابقه در حوزه BPM و BPMS در کشور، در بسیاری از پروژه ها نقش مشاور در زمینه ارزیابی و انتخاب BPMS را دارد. سال گذشته به بیش از ۵۰ سازمان و شرکت با ابعاد مختلف در زمینه انتخاب BPMS مناسب مشاوره داده ایم.

 

در طول این چند سال فعالیت، تقریباً تمام نرم افزارهای BPMS ایرانی را حتی چند بار مورد بررسی کرده ایم ولی تاکنون متاسفانه تقریباً تمام آنها فاقد ویژگی های کلیدی و اصلی یک نرم افزار BPMS واقعی بودند.

 

در سال ۹۸ بر آن شدیم تا بار دیگر نرم افزارهای BPMS ایرانی را ارزیابی کنیم تا درصورتیکه نرم افزاری واقعاً تغییر اساسی کرده باشد، بتوانیم در پیشنهادات خود آنها را نیز معرفی کنیم.

 

البته اینبار نمیخواهیم مستقیماً با شرکت های نرم افزاری تولید کننده طرف شویم بلکه قصد داریم به مشتریان آنها مراجعه کرده و همراه با مشتریان نقاط قوت و ضعف آنها را آنالیز کنیم.

 

  • پس اگر شما به عنوان مشتری در سازمان یا شرکت خود یک نرم افزار BPMS ایرانی پیاده سازی کرده اید، لطفاً موضوع را به ما اطلاع داده تا تیم کارشناسی مدرسه مدیریت فرایند به سازمان شما مراجعه و همراه با شما نرم افزار BPMS ایرانی و کم و کیف اجرای آنرا مورد بررسی قرار دهد.
  • یا اگر شرکت تولید کننده BPMS ایرانی هستید، ۵ مشتری موفق خود را به ما معرفی کنید تا از میان آنها یکی دو مورد را انتخاب و مورد بررسی قرار دهیم.

 

به ازای این همکاری چه چیزهایی به دست خواهید آورد؟

  • اگر شرکت تولید کننده نرم افزار BPMS ایرانی هستید، درصورت بررسی مشتریان شما و کسب امتیازات لازم، چند جلسه فنی آنالیز نرم افزار نیز با شرکت شما خواهیم داشت. گزارشی از نقاط قوت و ضعف تان دریافت خواهید کرد و در صورت داشتن کیفیت لازم، در لیست نرم افزارهای واجد شرایط BPMS توسط ما معرفی خواهید شد.
  • اگر سازمان یا شرکت خریدار و مشتری نرم افزار BPMS ایرانی هستید، میتوانید از بسته های آموزشی و مشاوره ما با شرایط بسیار ویژه استفاده کنید و در ارتقاء فرهنگ مدیریت فرایند در کشور سهیم شوید.

 

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .