عضویت در کانال مدیریت فرایند
دوره آموزش BPM و BPMN در شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران

دوره آموزش BPM و آموزش BPMN در شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران توسط مدرسه مدیریت فرایند و با تدریس مهندس رمضانی به مدت ۶ روز برگزار شد.

 

در این دوره مدیران و کارشناسان واحد برنامه ریزی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران به عنوان متولی مدیریت فرایند و کارشناسان و مدیرانی از سایر واحدهای سازمانی به عنوان اعضاء تیم مدیریت فرایند حضور داشتند.

 

شرکت سهامی انبارهای عمومی ایران» در سال ۱۳۴۰ بر اساس «تصویب‌نامه قانونی تاسیس انبارهای عمومی» به منظور قبول امانت و نگهداری مواد اولیه، محصولات صنعتی و فلاحتی و کالاهای صاحبان صنایع و کشاورزان و بازرگانان با موافقت هیئت نظارت بر انبارهای عمومی و با رعایت مقررات قانون «تاسیس انبار عمومی» و آیین‌نامه‌های مربوطه، به صورت شرکت سهامی تاسیس و بر اساس مقررات ایران به ثبت رسیده است.

 

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۲ تاکنون نیز با تاسیس شعب گمرکی، به‌عنوان یکی از معدود شرکای کاری مورد اعتماد گمرکات کشور، خدمات خود را در چارچوب رویه‌های گمرکی و تجاری همچون واردات، صادرات، کابوتاژ، ترانزیت خارجی و داخلی و… ارایه می‌دهد. همچنین این شرکت در برخی از شعب و شرکت‌های تابعه مانند غرب تهران، شهریار تهران، سهلان و یزد، تعدادی از انبارها را حسب نیاز و درخواست مشتریان به بخش غیرگمرکی اختصاص داده که با انعقاد قرارداد، انبار را به صورت اجاره در اختیار امانت‌داران قرار می‌دهد.

 

این دوره آموزشی مشتمل بر ۷۵۰ نفر ساعت بود و حاضران علاوه بر آشنایی با مفاهیم نظام مدیریت فرآیند و مزایای آن، به شکل کارگاهی با استفاده از نرم‌افزارهای Visual Paradigm و Bizagi، برخی از فرآیندهای موجود در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را مدل‌سازی کردند.

 

لبنک خبر برگزاری دوره به همراه سایر تصاویر مربوطه را میتوانید از سایت شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران مطالعه نمایید.

به اشتراک بگذارید :

شاید این موارد نیز مورد علاقه شما باشد :

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این وب سایت محفوظ می باشد .